torsdag 7 januari 2010


Hejsan.
Idag kännde jag för att uppdatera min blogg, så jag tänker göra det....
Dagarna har varit bäst, jag åkte till trelleborg i måndags och kom hem igår!!!
Jag sov hos marika såklart, vi umgicks med Kenny och Jimmi, första dagen va det faktist ganska kul, men andra dagen va det ännu roligare, vi va ute till halv 1 på natten...
Först va vi med både kenny och jimmi, sen va v bara med kenny, han spelade guitarhero på min mobil, hahahaha, så där satt jag brevid....
Sen igår så kom vi som sagt hem hit, och vi hade skitkul.
Först stack vi till stallet och mockade till greta och myste massor och så fick han massa mat ^^
Sen gick vi hem, när vi kom hem va det mörkt och vi gick ut med lady (min hund)
Och hon drog patricia i pulkan, jag har en duktig hund, sen bet hon på buskar och då började hon blöda lite granna ;(
Men det gick över och hon hade inte ont mer, sen gick vi hem och drack te...


//saaarraaHjärtkviiiiiiist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar