söndag 10 januari 2010

Hejsan alla bloggläsare.
(vet inte om jag har några, ingen kommenterar ju ;o)
Idag vaknade jag vid halv 10 ´hemma hos marika, jag vaknade med huvudvärk!
Så jag hade ju sjukt ont, sen fick jag feber, sjukt konstigt ;s
Igår mådde jag alldeles utmärkt med mycket skratt...
Men såklart vände ju det, fuck oxå, jag har skola imorgon -.-'
Men jag ska inte dit tror jag inte, men får se hur jag mår imorgon ju :)
Jag HATAR att vara sjuk, känns som att jag kommer haka satan i skolan + att jag kommer efter med ridningen, greta har fått vila alldeles för mycket nu, jag tror att det är 2 veckor men det har ju inte varit det bästa vädret precis!
Just nu sitter jag och snackar med Andrea, hon är rätt så underhållande :D
Ska snart äta, mår jag inte bra imorgon så blir det inget stall ;/ hoppas att jag blir frisk under natten, så jag an rida min älskling imorgon (L) <3
Kärlek till min underbara Nilema Great <3


// saaraaHjärtkviiiist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar