fredag 22 januari 2010

123456789....


Hejsan, igår hann jag inte skriva om vad jag gjorde med min lilla bebis, så jag gör det nu, jag kom till stallet, fixade mat och mockade, tog på greta repgrimman och ledde ut han i hagen, han va faktist kanska pigg, så det gällde att hålla han hårt och i skritt, men det e inte så konstigt imed att jag inte har ridit han på ett tag, det har bara inte gott pågrund av snän :'( JAG HATAR VERKLIGEN SNÖ, men som sagt jag ledde in han i hagen och där började jag med att klappa med repet och sedan det långa spöt, han blev inte rädd när jag klappade han med den vid hans huvud, det ända stället han reagerade på va benen och magen, men annars så va han jätteduktig, sedan va det cirkling game, det gick oxå bra, tog det bara i skritt, imed att det va halt, men sedan va det dax för lite bus, vi sprang snabbt i hagen både med grimman och utan, han lyssnade fasst han blev lite trött och uttråkad på sluten så han stack iväg till ensilaget som fanns i hagen, min häst är hagg! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar