torsdag 10 december 2009

Stallet lite snabbt...

Hejsan.
Idag va Jonatan med i stallet.
Jag mockade och strödde.
Sen fixade jag iordning greta, Jag ville rida barbacka så jag gjorde det x)
Jag tog 1 schabrak och satte på han sen hoppade jag upp...
Jag tänkte rida i grimma och grimmskaft, men det blev inte av...
För han va PIGG som skjutton och så.
Jag skrittade och travade fram, det gick faktist bra, sen galopperade jag ganska mycket imed att han va så pass pigg.
Det va underbart, JAG ÄLSKAR MIN HÄST!
Sen skrittade Jonatan av han.
Sen fixade jag greta och blandade mat.
Så kom Josefin ut och frågade om vi ville ha skjutts hem, och vi sa ja.
Då i bilden frågade hon om jag jonatan och marika ville hänga med till Ängelholm imorgon och hämta hem ensilage.
Vi sa såklart JA!
Så imorgon är det redan planerat.
Rida greta.
Hem.
Äta.
Vänta tills marika kommer.
Jag och marika sticker till betet.
Rider 2 hästar där.
Sen sticker vi till ängelholm =)
Det kommer bli ett roligt äventyr :DD
Vi stannar och äter med josefin, och hon sa : INTE Mc Donalds. XD
BARA MARIKABABY SOM FATTAR!!!!!!!!!!!!! :D 8D <3

Men jaja, nu måste jag sova.
Ha det gott.

//saaraahjärtkviiist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar