tisdag 22 december 2009

Hejsan!
Jag känner mig verkligen urkass på att uppdatera ;)
Men det e nt så jättekul med bloggen imed att jag inte får några kommentarer :(
aja whatevah ?
Igår kom den nya ponnyn från irland, sjukt söt :P
Tänk att jag ska rida den lilla sockertoppen, men iaf, jag tränade greta både uppsuttet och från marken.
Det gick väl ganska OK, men inte alls så där BRA !
Men iaf, jag mockade och fixade sen va jag väl hemma vid typ 9? på kvällen då ;)
Idag skulle jag rida men det sket sig pågrund av vädret, JÄVLA VÄDER säger jag bara !
Jag HATAR snö, jag mockade och fixade mat, sen skulle jag ta ut hästarna, det gick skitbra med imse, men inte med NASCAYA!!! , det gick inte alls bra :(
Hon kastade sig och stegrade och hoppade upp i luften och jaa, allt sånt där!
Intebraintebraintebra!
Men sen stack jag hem!
Och nu sitter jag här !
Imorgon ska jag nog bara snabbt inom stallet och mocka sen hem direkt!
På torsdag blire fira jul i trelleborg såklart....


//saaraaHjärtkviiiiist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar