fredag 11 december 2009

Bennetton I LOVE YOU!

Hejsan.
Idag stack jag till betet och där tog vi in ponnyerna.
Jag och marika då :)
Sen skulle marika ta in araben och hon va jätte stressad och sprang såklart iväg med marika...
Jag tänkte : äääh, det e nt lönt att springa efter, för jag vet att det går bra!
Men jag hade så JÄVLA FEL!
Jag hörde bara josefin skrika : MARIKA!
Sen såg jag att hon josefin sprang ut från stallet.
Då sprang jag efter, och då ligger marika på marken och kunde inte röra sig ;s
Hon föll mot marken med ansiktet först...
Hon slog i hela ansiktet och fick ett Jack i ansiktet.
Men annars gick det bra med henne.
Vi skulle ju igentligen rida ut på macken roy och joey, men det blev inte av...
Sen en stund efter tog vi ut bennetton och patch på en runda :D
Skiiitkul!
Vi galopperade ganska mycket.
sen travade vi.
Vi va tvugna att gå ut på en åker som va ganska djup eller vad man ska säga!
sen när vi skulle upp igen snubblade bennetton och går ner på frambenen. :S
Men det gick bra (Y) <3
Han kunde ridas vidare ;D
sen efter det skodde josefin Tom, sen körde vi till Ängelholm.
vi stannade till och handlade kinamat ^^
Gottigottgott :P
sen körde vi vidare, vi åkte i ungefär 1,5 timme...
sen va vi framma, vi lastade på ensilaget och sen så gick vi in i deras stall.
Sjuukt fina ponnyer :D
Sen körde vi hem.
Imorgon ska vi hoppa bäckar.
Trevlans ;)
Sen på söndag ska vi hoppa på banan, jag ska rida patch lite ;D
wisch me good look ;) <3

aja....


//saaraaHjärtkviiiist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar