fredag 25 december 2009

Hejsan :)
Igår va det jul, och det firades hemma hos bästa mormor och morfar såklart <3
Vi åt en massa mat (känner mig tjock >.< <3)och sen kollade vi på kalle anka ;D
Sedan va det julklappsöppning, jag fick:
*Reflexjacka
*ridstövlar
*Benreflexer
*Påfyllnad till mobilen
*pengar
*Dagbok
*toffifi (stavning?)
*repgrimma
*ledrep till det
*en annan blå grimma
* 3 grimmskafft
*godis 8D
*skejtarskor ^^
*kläder
och något mer ?
Ja något mer e det ju alltid ;)
Snart kommer marika, då sticker vi till betet när min jacka e klar i tvätten ;)
Vet inte om det blir någon ridning där, förmodligen blir det de!
Skriver om det senare ;), imorgon blir det shopping i malmö med de bästa! :D <3
KULIGT, men "debästa" är sabina och marika XD
Tror inte jag känner de andra som ska med ;p <3
Men nu ska mamma ta datan ifrån mig :'( <3

//saaraahjärtkviiiist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar