söndag 6 december 2009

Förlåt !

Hejsan.
Förlåt för dålig uppdatering... :(
Ska verkligen försöka bättra mig!
Jag kan berätta lite om de senaste dagarna :DD
Vi börjar med .... Onsdags.
Vi bestämmde med Josefin att varje onsdag och kanske varje söndag skulle vi ha en hoppträning.
Så vi började i onsdags.
Det gick faktist SKIT på 2 hinder av 4!
Jag va inte så fokuserad på själva träningen...
2 hopp gick uselt, 2 hopp gick utmärkt!!!
Sen va den träningen över..
Torsdes.
Jag lät greta vila och fixade bara det viktiga!
Sen red jag V..
Det gick fantastiskt bra.
Men han galopperade när jag skulle trava xD
Men annars gick det bra.
Fredes.
Marika kom som vanligt och vi stack till betet.
Då red vi ut med josefin.
Josefin red Joey, Marka red Patch och jag red bennetton.
Det gick väl ganska bra, lite dåligt mycket bra x)
Lördes.
Jag och marika kom till stallet kvart i 11, då började vi smörja typ 3 tränns var en martingal och så vidare...
Sen mockade vi, sen sopade vi stallgången och städade och fixade..
Sen vägde vi upp ensilage.
Sen fick vi rida ut med hästarna! :D
Jag på bennetton och marika på Patch såklart :D
Det va skiiiitkul, mycket galopp och bockningar ! :P<3
Sen va vi tillbaka, och sen körde vi ner till josefins andra stall och där red jag greta i 20 min max.
Sen va det sticka till ICA i tygelsjö och handla godis.
Sen va det hem och titta film sen sova :)
Söndag.
Hoppträning igen då.
TRÄNINGEN GICK FAN SUPERDUPERGYPERBLUPERBRA!
Jag är stolt över han!
Först travade vi över cavallettibommar sen galopperade vi över en bom..
Kännde redan då att det skulle gå bra. <33
sen körde vi en "bana" och greta rusade över alla hinderna i galopp och svängarna va vi nära på att ramla XD
Sen skulle vi hem..
Så marika förlde med på macken roy och vi galopperade lite.
Dom stack från josefin till maria gretzer.
NÄSTAN HELA !% MIN GALOPPERADE DOM! :OO
HAHAHAH Greta travar snabbare en macken roy som galopperar. XD HAHAHAHAH.
när jag va tbx i stallet så mockade jag och smörjde mina träns..
Sen va det att fixa ensilage.
Sen va det hem, och nu sitter jag här :D

// saaraaHjärtkviiiist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar