onsdag 10 februari 2010

Ridning på åkern.

Hejsan.
jag är jättedålig på att uppdatare nu för tiden, det är jag även på bdb.
jag har ju 2 hästar nu och har nästan aldrig tid över till datorn.
men nu har jag det, va i skolan idag och hämtade mina grejer från skåpet, sedan åkte vi hem (jag och bästavän marika) och åt, sen stack vi till stallet, när vi kom dit så va hästarna pigga och glada ute i hagen, dom sprang och hade sig, när vi gickin i stallet skrek marika till och sa att det va en anka i stallet, den flög in i Imses box och där låtsades den vara död, vi skulle få ut den men ingen av oss vågade, den flög nästan in i mitt huve och den flög in i fönster och dörrar, stackars liten, så den får stanna där inne, så nu bor en anka i vårt stall, men ja det ska nog gå bra, jag fixade mat till mina hästar och marika ville mocka, efter det red vi... marika fick ta greta och jag faceoff, vi red på åkern och det gick ganska bra, förutom att dom va ganska galna, pigga som fan, men ja... annars gick det bra, bilder kommer, sen skifftadr vi så jag red greta och hon faceoff, det gick bra, men nu orkar jag inte skriva mer idag, pusseN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar