lördag 13 februari 2010

Hejsan hoppsan!
Jag ska bara säga en sak innan jag fortsätter, jag kommer inte kunna uppdatera nu på ett tag fram över, för ajg flyttar idag om ett par timmar och efter det har vi inget internät i huset, men det kommer (förhoppningsvis) men jag ahr alltid mobben så det e bara att smsa, jag kommer sakna alla mina fijna vänner, ni måste lova att ringa och smsa!!! det e en order okej!? gäller även dig kenny -.- som sagt jag kommer sakna alla, för jag ska flytta 40 mil, dumma jobb, dumma mamma! men jag fårb ett eget stall , 2 hästar, pengar när jag vill, eget stort rum, egen data och ny kobil nästa helg bara, det e ganska lyx, dessutom ska jag bli skogsmulle, hej jag heter sara och jag lunkar runt i skogen med min fina svarta häst och vi är skogsmullar xD HAHAH jag vet att ajg har dålig humor men ändå bra, &&&& nu vill jag ha måånga kommenter både i bloggen och på bdb, jag heter @youwannabeme på bdb, så sätt igång tack !? NEJ du kommer inte undan, nej nej nej nej nej HAHAHAHA JAG VANN! hahah lol, jag ahr fett tråkigt och sitter vid datan, det e = dålig humor och dåliga skämt! det har ni redan märkt... tror jag (A) <3
Men nu pallar ajg inte skriva mer till er !? pöcshhaj!
PS.

DAGENS LÅT!
I
I
V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar