fredag 27 november 2009

Skoltrött !!

Hejsan.
Sitter i skolan och väntar på att tiden ska gå....
Bussen går hem om en timme. :(
DRYGT att vänta ...
Men aja så e det!
När jag kommer hem ska jag äta sen vet jag inte vad.
Jag tror jag ska följa med ida och hämta hennes kille i klagshamn, eller så sticker jag till stallet...
Juste..
Gårdagen...
Igår så fick greta vila.
Så jag tog av han täcket och borstade han länge, sen så gick vi ut en runda.
Jag åt klemmentin och då ville såklart han ha !
Så han fick en hel klemmentin av mig :d (Jag hade 2 st.)
Han tyckte det va gott.
Sen när vi va tillbaka så tog jag på han täcket och ställde in han i boxen.
Sen skulle jag skritta Vegisen...
HAHAHAHA han va inte LITE pigg.
Han började först trava och helt plötsligt galoppera. XD
HAHAHA han sprang fort som fan och han stannade en meter från staketet och jag flyger av såklart.
Jag flyger rakt in i staketet och sen landar jag på marken och rullade typ 1 meter. x)))))
Och där låg jag och asgarvade XD
det va såååå roligt.
Och han är ingen liiiiten häst.
Han är nästan 1.80 :)
Men jag blev somsagt inte rädd, så jag hoppade upp igen och skrittade vidare XD
haha. det va sååååååå kuligt.
Johanna va helt rädd.
JAJA sen red johanna han.
Sen kom mamma och hämtade mig..
Idag ska jag rida greta och KANSKE skritta vegisen.
Men nu ska jag inte skriva mer !
Ha det gott !!!


(L)


//saaraahjärtkviiiist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar