onsdag 25 november 2009

Sjuuk ! :'(

Nu tänker jag skriva av mig lite, om varför jag inte vill till skolan och såvidare.
När jag tog med mig min "bästavän" till skolan blev allt kaus.
Alla kallade henne och mig emon och massa sånt.
Sen på kvällen fick jag massa hatmeddelanden på bdb.
Där dom skrev blandannat, att jag va hatad av alla och att alla snackar skit om mig.
Dom skrev oxå : om du e snutig mot mig så slår jag ihjäl dig mm mm.
Jag ville inte gå till skolan den veckan så jag sket i det.
När jag kom till skolan veckan efter så höll dom fortfarande på.
Jag gick hem och sa : JAG GÅR ALDRIG TILLBAKA!
Sen dess har jag varit i skolan 3 dagar.
Och detta hände för mindre en 3 veckor sedan.
Igår så blev jag ovänn med min "bästavän".
Hon skrev att jag e dum i huvet för att det e JAG som rider Bennetton när josefin har sagt att jag ska rida han...
Innan va det marika som skulle göra det, men hon fick Patch istället.
Så jag tog bennetton.
Det va INTE okej det. (enligt henne)
Jag sa jag skiter i vilket.
Det e jag som bestämmer vem jag rider och inte rider.
Josefin sa att JAG skulle rida Bennetton istället.
Jag frågade även marika om vi kunde rida ut i helgen.
Hon sa såklart nej till det.
Jag försöker verkligen vara snäll mot henne, men det e inte lönt mer...
Hon e bara DUM tbx.........
Jag hatar detta verkligen.
Det finns ingen mening att bråka ?
Visst, jag rider 2 hästar och det e Min egna och Bennetton.
Marika har en massa hästar hon kan rida, mer en 2 ....
Jag har 2, då e det väl rättvist ?
Jag blir så ledsen av att veta att jag är en dålig kompis.
Vet ni vad hon sa ? (som gjorde mig skitledsen)
Hon sa att hon rider bättre ?
jag sa att det e ingen tävling om vem som rider bra,bäst ?
NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNJENJEJNEJ!!!

Arrrh, om hon bara visste hur dåligt jag mår.


//saaraaHjärkviiiiiist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar