söndag 22 november 2009

Regn, ridning!

Hejsan.
Idag stack jag till stallet med Marika.
Jag fixade greta och sedan stack vi iväg.
Jag red och marika fotade/filmade.
Vi stack till betet och där fick greta vila ett bra tag.
Vi skulle bara borsta Bennetton och marika skulle skritta han, men det blev något annat ;)
Josefin frågade marika om hon kunde rida macken roy.
Och det kunde hon.
Så josefin sa att jag skulle rida Bennetton....
Själv tog hon Joey.
Vi red iväg och sen galopperade vi och sånt ute.
Det va RIKTIGT roligt.
Sen så på vägen hem fanns det päron i ett träd så hästarna fick stå och äta päron ^^
Vi satt själva på och tog päron från träden och åt.
sen va det att skritta hem.
Det gick jättebra.
Sen skulle jag hem med greta till det andra stallet.
Marika hängde med på Patch.
Vi skrittade travade och galopperade.
När vi galopperade bockade hästarna jättemycket ;P
HAHA skitkul.
sen galopperade vi på femsjuvägen oxå ^^
Det va oxå kul....
Nu e vi hemma och jag ska snart äta.
Ha det bra !

// saaraahjärtkviiiiist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar